Avatar billede fqthjoe Nybegynder
07. februar 2015 - 17:02 Der er 1 løsning

Opdatere automatisk min kalender fra delt kalender Outlook / Exhange

Hej eksperter.

Kører outlook client (exchange server). Har min egen mail, men også en fælles mail hvor flere lægger møder/arrangementer i.

Jeg kunne godt tænke mig, at hvis jeg lægger f.eks. et møde ind i den fælles kalender, f.eks. mandag kl. 8-10, så vil det møde automatisk lægges ind i min egen kalender.
Hvis en kollega lægger noget ind i fælles kalender, skal der ikke skrives noget i min egen kalender.
Kan det mon lade sig gøre ?
/thjoe
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
06. august 2015 - 12:48 #1
Lukker igen