10. februar 2015 - 00:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hackintosh feedback

Hej med jer eksperter!
Jeg håber nogle af jer har erfaringer med hackintosh
Jeg går med planer om t bygge min første hackintosh, men som i nok ved er det svært. Mit budget er på under 10.000. Dette er de dele jeg regner med at bruge
__________________
CPU: Intel Core i5-4690K                                                      1.580
CPU Cooler: Corsair h80i                                                          590
Motherboard: Sabertooth Z97 Mark II                                    1.100
RAM: HyperX Fury 8GB                                                            490
Lager for Yosemite: 1TB SSHD Seagate                                  525
Lager for Windows: 1TB SSHD Seagate                                  525
GPU: Gigabyte GeForce GTX 760                                        1.520
PSU: Seasonic M12II 620W                                                      530
Case: Fractal Design Define R4 Black Pearl                            720
Wifi Adapter: TP-Link TL-WDN4800                                          260
Optical Drive: Sony Optiarc High Speed DVD RW Drive          200

Ialt 8.040
________________

Passer alle delene i kabinettet og sidder de i vejen for hinanden?
Virker de alle for hackintosh?
Er delene pengene værd? Forbedringer
Forslag til at gøre den mere lydløs
På forhånd tak

Magnus
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2015 - 04:37 #1
er den i5 en haswell ? (socket 1150)
ellers passer det.

men smid 16 gb ram i

gfx kort passer lige i, men sæt det i efter harddiske
og sæt diskkabler i til sidst. der er ikke meget plads.

ledning fra optisk drev skal henover grafikort for at nå port, det
kan kun lige nå.

fractal er lyddæmpet.. der er ikke plads til at sætte mere i.

min maskiner er nærmmest det samme som denne, jeg lavede for 7500
10. februar 2015 - 09:36 #2
-og bruger du den som hackintosh? ;)