Avatar billede steelman Novice
13. februar 2015 - 09:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brug værdi fra celle som arknavn

Hej,

Jeg har flere ark i samme regneark - et ark for hver medarbejder.
I et særskilt ark (til optælling af totaler) har jeg i Celle A1 skrevet Bobby, som der så også er et ark der hedder. Jeg vil så i celle A2 hente værdien ind fra en celle i bobbys ark. Men i stedet for at skrive =Bobby!C13 tusind gange, kan jeg så ikke i funktionen hente værdien fra A1 ind som arknavn?

Jeg har forsøgt med ='A1'!C13 - men den holder ikke..... What to do?
13. februar 2015 - 09:43 #1
=INDIREKTE(A10 &"!C13")
Avatar billede steelman Novice
13. februar 2015 - 09:46 #2
FANTASTISK!!!!!!!! TAK!!!! God weekend når det kommer :-)
Avatar billede steelman Novice
16. februar 2015 - 14:04 #3
Ahh.... øv... har lige opdaget at det virker ikke, hvis arknavnet er i flere ord :-(
Avatar billede steelman Novice
27. februar 2015 - 10:33 #4
anyone?? :'-(