Avatar billede INM Nybegynder
18. februar 2015 - 10:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flere Powerpoints samlet til én

Jeg har fra 4 forskellige modtaget PowerPointfile som jeg skal samle til én fil. Jeg har Officepakken 2010, hvor der (mig bekendt) ikke er en "indsæt fil"-funktion. Men der må være en nemmere løsning end klippe/klistre! Er der nogen der kan hjælpe?
18. februar 2015 - 10:48 #1
Der er flere måder at gøre det på.

Den letteste måde er måske at kopiere dias i Diassorterings-visning, og indsætte dem i den præsentation, hvor det hele skal samles. Husk at bruge den præsentation, der har layout, der ønskes i den færdige præsentation.
Her er det også let at ændre på rækkefølgen af dias.

En lidt mere "nørdet" metode er at arbejde i dispositions-visning. I Normal-visning er der yderst til venstre 2 faner: Dias og Disposition. Her er det også muligt at kopiere og indsætte mellem forskellige præsentationer.
Kender du ikke i forvejen Dispositions-visningen, vil jeg anbefale den første metode.
Avatar billede INM Nybegynder
18. februar 2015 - 11:25 #2
Super løsning! Jeg valgte den letteste :-) Tak for hjælpen.