Avatar billede Jolles Professor
06. marts 2015 - 13:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kuvert M65 med logo

Mso7
Jeg udskriver kuverter via word-forsendelser....osv
på alm. A5 eller M65-størrelser.

Nede i højre hjørne vil jeg gerne kunne sætte vores logo, men det fungerer ikke. Kun halvdelen af logoet kommer med uanset, hvor langt ude, jeg sætter margen..
Jeg kan ikke begriwe det - kan du?
06. marts 2015 - 13:37 #1
Er du sikker at den printer, du anvender kan skrive længere ud på papiret?

Hvilken printer?
Hvilke margner anvender du?
Avatar billede Jolles Professor
07. marts 2015 - 08:56 #2
Erik: "..længere ud.." - det har jeg slet ikke tænkt på. Men selvom jeg ændrer margen til 0 sker det samme.
Jeg tjekker på mandag - det er kontorprinteren, en fortræffelig Epson 45??.
Avatar billede finb Ekspert
10. marts 2015 - 16:35 #3
Print a 2 omgange:
Først en stak med logo,
sidenhen med adresser.
finb