Avatar billede Thyge Nybegynder
09. marts 2015 - 16:56 Der er 1 løsning

Slette datatabeller

Hej

Jeg skal bruge hjælp til hvordan jeg finder og sletter de datatabeller der ligger i en Excel workbook (Excel 2013). Jeg kan se at de eksisterer, da de beregnes hver gang jeg beder om beregning, men jeg kan ikke finde dem eller slette dem.

Jeg tror at de er blevet oprettet efterhånden som jeg har arbejdet med datatabeller men uden at blive slettet når jeg har fjernet dataene.

Jeg har søgt og sikret at der ikke er celler der indeholder "{=TABEL(...", så der bør ikke være nogen datatabeller. Jeg har kigget i navnestyringen og der fremgår de ikke. Jeg er helt fortabt og håber, at der eksisterer en løsning.

På forhånd tak!
Avatar billede Thyge Nybegynder
09. marts 2015 - 17:16 #1
Løst