Avatar billede webdesigner Praktikant
10. marts 2015 - 13:50 Der er 6 kommentarer

iOS a**hat Swipe tilbage f***ri .. Konfligt med one page app

Hejsa

her næste bygget min 1 page web app..
sidder med en irreterende problem.
når jeg swiper mod højre hoppe4r min iphone tilbage i Browser historikken..

aner ikke om jeg kan løse problemet
men det ER mega nederen
Avatar billede keysersoze Guru
10. marts 2015 - 14:05 #1
Tag et kig på jquery history og sørg for at holde styr på history.
Avatar billede webdesigner Praktikant
10. marts 2015 - 14:15 #2
er det ikke det samme som history.js.

den konflikter dog med angular.js routes..
måske jquery history kan løse mit problem...

men stadig ærgerligt at jeg skal holde styr på history lave States og min app skal tage højes for cookies og de States jeg laver  :/
Avatar billede webdesigner Praktikant
10. marts 2015 - 14:22 #3
hurtig test
min angular side:
minside.aspx#/MainApp
test med ? som has seperator
minside.aspx#/MainApp?test=2
Min side knækker ... :(
Avatar billede webdesigner Praktikant
10. marts 2015 - 14:23 #4
hmm efter en opdatering ser det ud til at virke.. var lidt for hurtig..
Avatar billede webdesigner Praktikant
10. marts 2015 - 14:44 #5
nop knækker stadig angular :(
Avatar billede keysersoze Guru
12. marts 2015 - 09:32 #6
jo - det var history.js, men der er selvfølgelig flere forskellige muligheder. angular burde dog i sig selv kunne håndtere men på det punkt har jeg ikke tilstrækkelig erfaring til at kunne udtale mig.