Avatar billede human900 Nybegynder
16. marts 2015 - 12:13 Der er 1 kommentar

Program til Ipad...

Nogle som har en ide til en løsning på følgende: vi kigger på et program som kører Flash / Javascript på en alm løsning. Men vi skal lave en Ipad løsning og her duer Flash jo ikke !!! nogle gode ideer..
Avatar billede claes57 Ekspert
16. marts 2015 - 12:25 #1
Lyder som noget html5. Så kan man også senere droppe flash helt, så der kun er én version at vedligeholde.