Avatar billede hrasbo Praktikant
24. marts 2015 - 11:42 Der er 1 løsning

Hente data fra anden xml fil

Hej

Har nogle varer som skal importeres i en shop.

Jeg kalder mit xsl med xml fil(file1 fillen indeholder nye priser og andet på produkterne.

Indeni xsl kalder jeg 2 andre filer
<xsl:variable name="file2" select="document('file2.xml')" />
<xsl:variable name="file3" select="document('file3.xml')" />

<xsl:variable name="IDs2" select="$file2/PRODUKT/PRODNUMRE" />

Sammenligner så f.eks file1 og file2

Alle data som jeg skal bruge er i file1, pånær om varen skal vise på forsiden som ligger i file2.

<xsl:apply-templates select="PRODUKT[PRODNUMRE=$IDs2]">
<xsl:with-param name="fileid" select="'begge2'"/>
</xsl:apply-templates>

Sammenligningen virker, men mit problem er at jeg vil have have som standard får jeg alle data fra file1, men hvordan får jeg en værdi fra file2. Værdien ændre sig ved hvert produkt.

templaten produkt lister bare alle informationer.
Avatar billede hrasbo Praktikant
07. april 2015 - 12:51 #1
Lukker