Avatar billede rene1111 Juniormester
27. marts 2015 - 15:49 Der er 5 kommentarer

Netværksprinter udskriver ikke.

Jeg har en netværksprinter, Brother HL-2070N, som er tilsluttet til en ny router, den udskriver ikke, har installeret printeren efter instrukser på ny, til Windows 8.1, fordi, efter installation af ny router, virkede printeren ikke, så jeg troede at printeren skulle installeres på ny også. Der kommer en fejl meddelelse, "printeren kunne ikke udskrive testsiden". Den virkede før med en tidligere router. Nogen der ved, hvad det skyldtes?
Avatar billede sadolin1978 Novice
02. april 2015 - 21:47 #1
hvilken IP adr. har printeren? er det DHCP eller statisk? er den inde for det område din computer får adresse i? hvordan er tilslutningen? hvad med kablet ?
Avatar billede rene1111 Juniormester
02. april 2015 - 21:58 #2
Ved ikke lige hvad er DHCP eller statisk. Kablet er tilsluttet til router fra printer.
Avatar billede sadolin1978 Novice
04. april 2015 - 20:44 #3
har du selv været inde og give printeren en IP adresse, eller har den fået en fra routeren? når du tager en status side ud fra printeren hvad er adressen så og havd er adressen når du tager en ipconfig
Avatar billede rene1111 Juniormester
04. april 2015 - 23:50 #4
Jeg kan slet ikke få noget status fra printeren. Kan det være at routeren kun virker en vej?
Avatar billede sadolin1978 Novice
05. april 2015 - 21:57 #5
jeg er næsten 100 % sikker på at det ikke er din router men din printer adresse der ikke stemmer

se denne for config side

https://www.brother-usa.com/ModelDocuments/Consumer/Users%20Manual/UM_HL_2040_2070N_EN_1289.PDF

og lave en ipconfig i en cmd for at se om adresserne er i samme område