Avatar billede MathiasKS Nybegynder
08. april 2015 - 13:56 Der er 1 kommentar

Harddisk opfører sig ekstremt underligt og jeg kan ikke hive vigtig data ud

Hej
Jeg har en 750GB packard bell ekstern harddisk.

Nu har jeg følgende problem:
Harddisken er fyldt med vigtige familie-fotos, men kan ikke få dem ud

MAC-computer kan ikke se harddisken

Windows-computer giver mig ingen informationer om harddisken, den siger bare at harddisken skal formateres før den kan bruges(men skal jo redde billederne)

Mit Samsung SMART-TV viser mærkeligt nok uden problemer alle billederne via USB-kabel.

Jeg har forsøgt med programmet "Paragon Rescue Kit", men programmet kunne ikke se min harddisk.

Hvordan får jeg reddet mine billeder?

på forhånd tak
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2015 - 14:10 #1
I Windows, kan dette program da se noget:
http://www.harddisksentinel.com/hdsentinel_pro_portable.zip

I Windows, kan dette program tilgå og evt redde dta? (Lav en deep scan)
http://www.easeus.com/data-recovery-software/

Bemærk at Easeus Data recovery er til Windows og Mac, så test gerne fra begge.