Avatar billede CipherGuy Novice
18. april 2015 - 22:01 Der er 2 kommentarer

Hardware reservering af ram.

Hej.
Jeg har 8gb ram, men har kun 3,99 der kan bruges.
Jeg har prøvet at finde en løsning online, og det eneste jeg er kommet frem til er at man kan gå ind i msconfig og slå Maximum memory fra. Men det var nu allerede gjort ved mig, så nu ved jeg ikke hvad problemet er og hvor jeg kan ændre hvor meget ram der skal reserveres.

Håber der er en som har en idé.
På Forhånd tak
Avatar billede poko1 Ekspert
18. april 2015 - 22:46 #1
Hvilket  Styresystem Og er der 32 eller 64 Bit Hvis det er 32 Bit kan det godt passe med de 3,99 Mb det understøtter ikke mere.
Avatar billede CipherGuy Novice
18. april 2015 - 23:32 #2
Windows 7 - 64 bit :)