Avatar billede kimit Praktikant
26. april 2015 - 10:04 Der er 5 kommentarer

fjerne hyperlink på billeder i wordpress generelt

Hej...

Jeg har et større site lavet i wordpress med masser af billeder.

Hvordan fjerne jeg generelt hyperlink på billeder. Hyperlink indsat af wordpress, der blot ved klik åbner billeder i et selvstændigt vindue.

Det bliver et stort arbejde manuelt at fjerne alle link på sitet.
Findes der en nemmere mulighed ?
Avatar billede JacoDK Nybegynder
27. april 2015 - 16:58 #1
Hej,

Har du prøvet at søge efter et plugin ?

En hurtig søgning her, får jeg dette resultat. Jeg har ikke selv prøvet det, men det ser fornuftigt ud.

https://wordpress.org/plugins/no-image-link/

Alternativ er at du selv laver et script/funktion der fjerner links fra billeder igennem et regex.

-----
Som sagt har jeg ikke selv prøvet dette plugin.
Avatar billede JacoDK Nybegynder
27. april 2015 - 16:59 #2
Avatar billede kimit Praktikant
03. maj 2015 - 19:11 #3
Hej

Tak for din tilbagemelding.
Plugin ser fint ud. Men understøtter desværre ikke nyeste version af WordPress...
Avatar billede kimit Praktikant
03. maj 2015 - 19:11 #4
Sorry

Det skulle have været en kommentar og ikke et svar.
Avatar billede kimit Praktikant
31. juli 2015 - 14:17 #5
Hej Jakob.

Send mig et svar, så jeg kan give dig point :-)