Avatar billede natteravn Praktikant
29. maj 2015 - 11:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

.settingcontent-ms

Hej

Min fars pc kan ikke åbne .settingcontent-ms-filer. Når man f.eks. forsøger at lave en genoprettelse, siger den, at den ikke kan åbne .settingcontent-ms.

Jeg kan ikke oprette en ny brugerkonto til at teste med. Jeg kan ikke gå tilbage til et gendannelsespunkt. Jeg kan ikke starte op i fejlsikret tilstand. Jeg kan ikke køre en sfc scan. Vi har kørt en fejlsøgning af c-drevet, men det hjalp ikke. Jeg kan ikke lave en Windows optimering.

Min far vil meget nødig formatere pc'en.

På forhånd tak.
Avatar billede natteravn Praktikant
01. juni 2015 - 20:11 #2
Tak, men det var da jeg gennemgik denne tråd, at jeg konstaterede, at de løsningsforslag jeg allerede har nævnt ikke virker.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2015 - 17:18 #3
Avatar billede natteravn Praktikant
15. juni 2015 - 19:10 #4
Vi endte med at formatere. Rasmus, hvis du lægger et svar, får du point.
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2015 - 00:04 #5
ok dur det nu ?