Avatar billede Rauff Juniormester
31. maj 2015 - 13:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007 PST fil til Outlook 2013

Hej
Er ved at skifte min gl. PC'er med Outlook 2007 (Via Office pakken)ud med en ny hvor der skal installeres Outlook 2013 (Via Offece pakken), og i den forbindelse skal jeg have flyttet alle mine mails.

Spørgsmål:
1) Kan jeg tages tage PST filen fra mingl. PC'er (Outlook 2007), og så bare flytte den over på den nye med Outlook 2013, eller giver det versionsproblemer ?
2) Hvis ovennævnte ikke er muligt kan jeg så starte med at nstaller Outlook 2007 på min nye PC'er => hente PST filen over => opggrader til Outlook 2013 ?
31. maj 2015 - 16:11 #1
Windows 7 har let overførelse indbygget. Og så vidt jeg læser mig til, gælder det også Windows 8.

Jeg har ikke kunnet finde noget på dansk om Windows 8.
Her er det på engelsk - option 3.
http://www.pcworld.com/article/2140207/how-to-get-your-data-from-windows-xp-to-a-new-pc.html

Windows 7 på dansk:
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/transfer-files-settings-from-another-computer#1TC=windows-7

Det eneste forbehold jeg har er at de flytter pst filen i 2013 (vist også i 2010)
Jeg har lavet "migrering" mellem 2007 og 2013, da jeg måtte om installere min arbejdes maskine, hvor det foregik via backup restore. Her måtte jeg ned og pege på pst filen.

Jeg har prøvet let overførelse fra XP til XP, og XP til Windows 7. Du skal bare have et kabel mellem maskinerne, og så køre let overførelse.
Den flytter det meste.
Avatar billede paulhogan Nybegynder
01. juni 2015 - 07:58 #2
Hello,

You can use Import/Export function in MS Outlook. First you have to Import PST File from old PC then export it into new PC.
For more information: http://error.pstrecovery.net/import-and-export-from-microsoft-outlook.html

Thanks & Regards
Paul Hogan
Avatar billede Rauff Juniormester
02. juni 2015 - 20:48 #3
Sorry for det sene svar.

Jeg har fået det til at virke :-)

rogerrabbit: Jeg flytter fra en Microsoft Vista maskine og der kan jeg ikke finde "let overførsel"

paulhogan: Man behøver faktisk ikke bruge import/export, man kan blot flytte PST filen.

Løsning: jeg forsøgt den simple løsning med at flytte selv PST filen fra mit gamle system/PC'er til det nye system/PC'er og det virkede uden problemer.
Office 2013 (Outlook) kan åbenbart uden problemer læse en PST fil som er lavet i Office 2007 (Outlook) og det omvendte er også muligt (har tjekket) :-)
03. juni 2015 - 17:28 #4
Super :).

Jeg har ikke prøvet med vista. Kun XP > XP og XP > Win7.
På XP skulle man installere et lille program.
Så flytter den det meste, data, opsætning m.m.

En lille detalje, som måske ikke rammer dig.
Min PST file er ved at være gammel, så jeg har oplavet at den broker sig over at pst filen ikke understøtter Unicode.
Jeg har noget automatisk flytning kørende.
Avatar billede Data Recovo Praktikant
19. april 2019 - 09:05 #5
Outlook PST repair tool is the best and very unique software. Nowadays many users are using this software because it can recover PST file very fast. So download PST repair software form any platform such as google.com, bing.com, etc.
For more help visit here:- https://www.datarecovo.com/outlook-pst-repair-tool.html
Avatar billede georgex1234 Praktikant
07. maj 2019 - 13:13 #6
PST files get damaged, deleted or corrupted very easily because of various reasons. For all such reasons, you can use the Recovee PST Repair software in order to repair the PST files.
Read more: https://www.recovee.com/outlook-pst-repair.html
Avatar billede Carol Ponting Novice
20. september 2019 - 13:19 #7
I would like to propose a tool named as Bitdataconversion Outlook PST repair which can quickly repair your Outlook PST file without any modification. You can instantly repair PST files without any effort because of its user-friendly GUI. The tool bundled with many advanced features which make the tool more effective and reliable.
For more info visit here: https://www.bitdataconversion.com/outlook-pst-repair.html