Avatar billede viwotoy Juniormester
03. juni 2015 - 22:33 Der er 3 kommentarer

VIGTIGT! - Har brug for hjeeelep hurtigt!

Jeg har en Lenovo Y50-70 computer, den er 1 uge gammel og har sådan set haft mange problemer.
Jeg er lige stødt på et som har gjort at ingen af USB portene virker.

jeg har fået disse meddelelser:
USB xHCI-kompatibel værtscontroller (som ikke virker eller ikke er installeret)
Lenovo Primary iM controller (som ikke virker eller ikke er installeret)

Jeg skulle lige til at spille også fik min computer den lyserblå skærm, da den starter igen virker min mus ikke.

Jeg har forsøgt at hente Intel update utility, men der er et program på computeren som blokkere det så kan ikke åbne den, og den siger ikke hvilket windows program som der er.

Jeg har også forsøgt at hente driveren fra intels side, den siger at computeren ikke opfyller kravene til den installation..

Please hjælp har eksamener her snart hvor jeg skal bruge USB!
Avatar billede viwotoy Juniormester
03. juni 2015 - 22:35 #1
Og windows kan heller ikke reparere eller installere driverne...
Avatar billede Peter_Lindegaard Nybegynder
04. juni 2015 - 00:31 #2
1. Hvis du er nybegynder har en god ven, så skal du hurtigst muligt lad ham vurdere det.
2. Hvis han giver dig ret, så skal du hurtigst muligt henvende dig til forhandleren ELLER Hvis du har købt maskinen på postordre, så send den retur og bed om en anden eller pengene retur (husk at få en kvittering på posthuset), du har 14 dage fra modtagelsen - se her:

http://www.forbrug.dk/Spoergsmaal-og-svar/ribbepostordre?tc=0F2ACD6447E541B89895EFF9F6267F51

Har du så problemer med forhandleren, så er du velkommen til at ringe til mig: 50573433.
Avatar billede klavil Seniormester
17. juni 2015 - 16:05 #3
det lyder som et softwareproblem med den blå skærm. Har du taget backup?
Ellers prøv i kontrolpanel-Genoprettelse. at vælge en tidligere version der og se om det løser problemet.