Avatar billede scoty Nybegynder
19. juni 2015 - 08:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til graf

Kære eksperter,

Jeg har sku behov for jeres hjælp til at lave en bestem type graf.

Jeg har en række opgaver angivet med unik opgavenummer og en løsningstid pr. opgave, samt en celle som udregner gennemsnit løsningstiden.

Dette vil jeg meget gerne have ind i en graf, hvor Y-aksen er antal opgaver og x aksen afspejler tiden.

Således graf gerne skulle have mange opgaver der er løst på relativ kort tid, og færre som er løst over lang tid. Dernæst vil jeg gerne have plottet gennemsnittet ind, som en lodret streg på x-aksen (tid).

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede ole_viller Mester
20. juni 2015 - 10:58 #1
Hej Scoty
Jer har lavet en fil, som måsker er noget af det, du er ude efter.
Du kahn hente den på:

http://gratisupload.dk/f/8sa2ifjul0

Prøv at kigge på den.

Venlig hilsen
Ole Viller, Randers
Avatar billede scoty Nybegynder
13. juli 2015 - 10:55 #2
Hej Ole,

Jeg kan desværre ikke få adgang til filen :(

Beklager det sene svar har været på ferie.
Avatar billede ole_viller Mester
16. juli 2015 - 11:46 #3
Hej Scoty.
Jeg har opload'et igen.
Prøv:

http://gratisupload.dk/f/8skqkjfrz9

Venlig hilsen
Ole Viller, Randers
Avatar billede scoty Nybegynder
17. juli 2015 - 15:18 #4
Hej Ole,

Det virker nu, det var ikke helt det jeg havde tænkt mig, ift. det jeg har skrevet. Derfor har jeg vedhæftet et eksempel. Det er sådan set til det hele, jeg har brug for hjælp:

http://gratisupload.dk/f/8sl83rxtvi

På forhånd tak.
Avatar billede scoty Nybegynder
13. august 2015 - 08:20 #5
Der ikke kommet en løsning - spørgsmålet lukkes