Avatar billede MIK_70 Juniormester
22. juni 2015 - 09:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Returnering af resultat fra celle

Det her er vist en af de lettere, jeg kan bare ikke lige huske hvordan man gør.

Jeg skal overføre data fra celle på ét ar til et andet og anvender derfor formlen =arknavn!kolonne/række, altså =kalkulation!A14.

Men nogle af cellerne i kilde arket er tomme og formlen returnere derfor 0 som værdi.

Jeg vil meget gerne have den til at returnere med et tomt felt i stedet.

Men hvordan er det nu lige jeg gør det. Har prøvet lidt med =hvis.fejl men kunne ikke lige får det til at virke.

PFT-for hjælpen
Avatar billede store-morten Ekspert
22. juni 2015 - 09:42 #1
Prøv:

=HVIS(kalkulation!A14="";"";kalkulation!A14)
Avatar billede MIK_70 Juniormester
22. juni 2015 - 11:45 #2
Hej Morten

Points til dig
Avatar billede store-morten Ekspert
22. juni 2015 - 12:47 #3
Tak :-)