Avatar billede ESJ-ilskov Nybegynder
07. juli 2015 - 18:28 Der er 5 kommentarer

Sort skærm

Ved opstart af min stationære Medion kom der noget frem på skærmen med AMERICAN....... (på sort baggrund). Efter genstart var der kun 2 bip fra pc'en og intet skærmbillede. Ophug eller en god løsning?
På forhånd tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. juli 2015 - 19:26 #1
AMI Beep Codes
2 Memory Paritetsfejl bip. Paritet kredsløb ikke fungerer korrekt.

du skal have ny ram i maskinen - det er ikke så dyrt som en ny pc.
Avatar billede ESJ-ilskov Nybegynder
07. juli 2015 - 23:00 #2
Tak claes57 det prøver jeg i denne uge og skriver hvis det hjalp.
Smiley smiley
Avatar billede Little Helper Seniormester
08. juli 2015 - 01:28 #3
Jeg ville nu tage moduler ud og prøve at sætte dem i igen. Det kan være et enkelt modul der har mistet forbindelsen. Virker det ikke kan du smide grams efter nye.
Avatar billede ESJ-ilskov Nybegynder
08. juli 2015 - 09:42 #4
Takker kaffefisk. Jeg er åben overfor alle forslag, og dit var også godt.
Det vil jeg forsøge.
Avatar billede ESJ-ilskov Nybegynder
22. juli 2015 - 08:43 #5
Sendte pc'en på værksted, den var "bare" mega støvet ved køleren.
Mange tak for hjælpen trods alt.
Mvh. ESJ