Avatar billede agerholm Nybegynder
13. juli 2015 - 13:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rookie søger hjælp til php script til en mailform

Jeg søger hjælp til et php script hvor en bruger på min hjemmeside kan vælge hvilke arrangementer vedkomne vil have nyhedsmail omkring.

Der skal være mulighed for at indtaste navn, mailadresse og vælger mellem 6 arrangementer.

Den mail jeg så skal modtage skal oplyse mig navn, mailadresse og hvilke arrangementer der er valgt.

Jeg har fundet flere script herinde, det er dog en besked der tastes og kommer i mailen - se blandt andet her:
http://hjemmesideskolen.dk/scripts/phpmail.php

Ideen er god nok, jeg skal bare bruge afkrydsning om hilke arrangementer der ønskes nyheder om....

Mvh
Michael
Avatar billede bilbodog Nybegynder
20. juli 2015 - 08:54 #1
Hej Michael!

Jeg sidder og er temmelig træt, da jeg ikke har sovet natten over. Jeg håber på, at du er ligesom jeg selv er, at jeg gerne vil se hvordan tingene hænger sammen også lære jeg bedst derud fra. Så her har du et link, hvor jeg lige hurtigt har sat sådan en PHP mailer sammen. Der kan godt gøres mere ved det og det kan jeg også godt lære dig, hvis du er yderligere interesseret i at lære mere omkring programmering. :)

Her har du linket til selveste PHP Mailer formularen:
http://www.mediafire.com/download/hqbodm1ebhkvc0y/phpmail.rar

Her har du så et link til VirusTotal, så du ved, at jeg ikke har lagt noget skidt i filen:
https://www.virustotal.com/en/file/663aafd1ac8448b8638532f9a20b9520fade28e6029be85f5623799f94d84280/analysis/1437375190/

- Vh. bilbodog (Casper Thomsen)

Steam: www.SteamCommunity.com/id/bilbodog
Skype: bilbodog2
Facebook: www.facebook.com/bilbodog2
Avatar billede agerholm Nybegynder
20. juli 2015 - 11:55 #2
Lige det jeg havde brug for takker :-)
Avatar billede agerholm Nybegynder
15. august 2015 - 07:43 #3
Hjælp....
Jeg har leget lidt med det som du har lavet Casper.
Men det fungere ikke - der kommer ikke nogen mail til mig.
Jeg har skiftet mailadressen ud med min egen...
Hvad kan der tænkes at være galt??