Avatar billede duranarve Nybegynder
13. juli 2015 - 21:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skærmbillede vender på hovedet ved tilslutning til tv

Hej har fået et problem med min bærbare når jeg tilslutter den til mit tv, så vender billedet på tvet på hovedet, dette sker kun når der kun er billede på tvet. Hvis jeg sætter den til billede på både tv og bærbar er der ingen problemer med billedet. Nogen som kender til dette problem og kender en løsning?
Pc er en Acer med Windows 8.1

På forhånd tak
Avatar billede Skifter24 Praktikant
13. juli 2015 - 23:17 #1
Prøv lige om du det virker hvis du holder nede ctrl+alt mens du trykker pil op
Avatar billede Skifter24 Praktikant
14. juli 2015 - 00:41 #2
Det kan for resten godt være at ctrl + alt + (pil tast) ikke virker.
Hvis ikke. Så er du nødt til at gå til dit grafik korts egenskaber... Højreklik på skrivebords baggrunden. og find dit grafik kort. (det er IKKE skærmopløsning).! Når du har fundet indstillingerne til dit grafik kort. Så burde "skærm rotation" eller "roter skærmbillede" ligge derinde et sted...
Avatar billede duranarve Nybegynder
14. juli 2015 - 11:34 #3
Ctrl + Alt ⬆ var løsningen tak for hjælpen skriv det som et svar så får du dine point😀
Avatar billede Skifter24 Praktikant
14. juli 2015 - 13:19 #4
svar