Avatar billede Peter_Lindegaard Nybegynder
01. august 2015 - 11:34 Der er 4 kommentarer

Win10 - Øverste bjælke i et vindue var tidl. BLÅ, men er nu HVID

I mine vinduer er før opdateringen til win10, har øverste del at et vindue altid været BLÅ. Denne farve er efter opdateringen ændret til hvid.
Hvordan ændret man farven på denne 'BJÆLKE'
Avatar billede 220661 Ekspert
01. august 2015 - 16:24 #1
Er ikke på systemet endnu, men måske du kan bruge noget fra denne søgning til at få rettet det
https://www.google.es/webhp?client=tablet-unknown&source=android-home&gws_rd=cr&ei=a9W8VbDDIa6P7AaXkoyACQ#q=windows+10+personalize+
Avatar billede FastEthernet Novice
01. august 2015 - 20:47 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
02. august 2015 - 09:01 #3
#2 ja. Det er også den vej jeg mener man skal gå. Det er stort set sikkert på samme måde som  med Windows 8 :-)
Avatar billede FastEthernet Novice
02. august 2015 - 12:06 #4
Kan tilføje at jeg fik afprøvet metoden efterfølgende, og at det virker fint. Dog er der nogle vinduer, hvor det kun er selve rammen der bliver farvet.