Avatar billede Peter_Lindegaard Nybegynder
04. august 2015 - 14:24 Der er 10 kommentarer

Sloges med Win10 i et døgn og gik derefter tilbage til mit dejlige Win8.1, som igen virker uden problemer

Som det overskriften har jeg kasseret Win10, som det er på nuværende tidspunkt.
  Alle mine data og hele min tidligere opsætning kom igen, som jeg kendte den.

Til "Guldsmeden", som mistede data - det ku' tænkes, at du ikke havde nok af frirum på din HD til de ekstra data.
04. august 2015 - 14:52 #1
..... og spørgsmålet er???
Avatar billede Peter_Lindegaard Nybegynder
04. august 2015 - 15:12 #2
..... og spørgsmålet er???
--------------------------
Der skal ikke være et spørgsmål. Grunden til jeg lægger mit indlæg her er, at der sikkert sidder personer/brugere her og er fortvivler over, at win10 ikke kører ordentligt. Til dem oplyser jeg bare, at de skal ikke være fortvivlede for, hvis de havde masser af friplads på deres HD før opdateringen til win10, er der stor sandsynlighed, hvis opdateringen går galt, at de kan genskabe deres tidligere version uden at lide skade.

Og det var så det!!!!
Avatar billede jjbirk Nybegynder
04. august 2015 - 16:24 #3
ja jeg forstår det heller ikke.
Du skriver ikke noget om , hvad der skulle være galt, siden du "Sloges med Win10 i et døgn"
så et mærkeligt indlæg, hvis det er fordi du ville skrive man altid kan komme tilbage til tidligere system, så ok men det kan du så kun, hvis du ikke sletter noget på maskinen eller, du gør det inden for 30 dage.
Avatar billede Blueeyez Mester
04. august 2015 - 16:36 #4
Må give de andre ret.. Der mangler viden.. Det minder utroligt meget om propagandaen der bruges mod Linux.. (Altså no facts)..

Pudsigt nok har jeg i går set en Windows maskine der efter installation gik i sort.. Så ejeren i det tilfælde holder sig nok os fra Win10...

Men et godt råd.. Brænd en Windows 10 installations dvd og lav en ren installation... Holder mig dog til Linux :)
Avatar billede Peter_Lindegaard Nybegynder
29. august 2015 - 12:43 #5
Til jjBirk og Blueeyez:
SVAR: Nu har Microsoft i mange år lavet deres skrivebord, så det var let forståeligt og virker logisk.
Nu ændrer de Windows til noget ulogisk, som jeg ikke kan se er en forbedring - TVÆRTIMOD.

  For mit vedkommende, som hjælper ældre personer, giver det problemer, når man kaster gamle og gennemprøvede principper 'overbord' og starter næsten helt forfra.
  OG HVA' SÅ ? - tænk på... der er mange, som har har måttet på kursus for at kunne sende og aflæse beskeder fra det offentlige - [FOR DET SKAL DE - FANDME !!!] - de skal til at starte næsten helt forfra.

Nu er jeg medlem af den lokale "Ældresagen" og deres 2 supporter fortæller at de 'ligger vandret' for at kunne betjene medlemmerne, så de ikke for vrøvl med kommunen og staten, for nu havde de endelig sat sig ind i at betjene Windows og så laver de squ' helt om på det.
Avatar billede Blueeyez Mester
29. august 2015 - 22:51 #6
#5 det siger mig bare at ældresagen er kvajpander til IT! Hvis de havde valgt Linux så kunne de vælge et skrivebordsmiljø og fortsætte med det i al evighed...
Oveni det ville de os spare ressourcer på anti virus, defragmentering, windows sygdomme, ingen licenser mm... Jeg er i noget i Esbjerg der hedder Geeklabs.dk hvor vi prøver at hive folk til og hjælpe dem med Linux.. Uanset hvor god man er...

Linux er anderledes, men ikke ringere end Windows..
Avatar billede Peter_Lindegaard Nybegynder
30. august 2015 - 09:59 #7
Til #5
Pas nu på du stempler dig selv med dine 'udtalelser'
Avatar billede Blueeyez Mester
11. september 2015 - 00:00 #8
Smider svar og afmelder overvågning.
Avatar billede 50573433 Nybegynder
11. september 2015 - 09:04 #9
Det var det
Avatar billede poko1 Ekspert
11. september 2015 - 11:52 #10
Hvor er problemet? Ændret for en ældre dame 2 dage efter udgivelsen!
http://gratisupload.dk/f/8thw1bmufr/