Avatar billede AnneB21 Novice
14. august 2015 - 20:40 Der er 2 kommentarer

Forsinket lyd i soundbar

Hejsa,

Vi har et Samsung TV og en Samsung Soundbar. De er forbundet med et Optical Calbe, da vi har fået af vide, at det er bedre end et HDMI stik.

Men efter ca. en halv time, efter tv'et er blevet tændt begynder lyden at være forsinket, så det ikke passer til mundbevægelserne. Ofte er det faktisk lyden, der er foran.

Er der nogle der om det kan fixes så det kommer til at passe sammen hele tiden? Ved ikke om der er noget man kan indstille?

Venlig hilsen
Anne
Avatar billede Kochens51 Praktikant
15. august 2015 - 10:28 #1
Har du mulighed for at afprøve HDMI forbindelse, se om problemet fortsætter.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. august 2015 - 11:25 #2
tjek evt hjemmeside om der er en firmware-opdatering til tv/soundbar.