Avatar billede yoohan Nybegynder
04. september 2015 - 16:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

MX records

Hej

Har et domæne hos gratisdns.dk og peger med en A record domænet til Siteground webhotel. Det kører fint.

Hos Siteground har jeg oprettet en mail adresse som jeg fint kan sende til/maile fra og tjekker mail i deres webmail. Fint.

Problemet opstår når jeg ønsker at tilføje domænet som ekstra konti i Gmail.

Jeg *tror* det må være fordi domænet ikke har opsat MX records - eller er jeg helt forkert på den?

Venligst Jan
Avatar billede iss Novice
04. september 2015 - 16:27 #1
Er nok ikke et DNS spørgsmål, men skriv hvilket domain, så kan man se om det er korrekt opsat.
Avatar billede yoohan Nybegynder
04. september 2015 - 16:32 #2
smarttoilet.dk
Avatar billede iss Novice
04. september 2015 - 16:48 #3
Avatar billede yoohan Nybegynder
04. september 2015 - 16:52 #4
I know, som beskrevet i spørgsmålet :-)
Avatar billede iss Novice
04. september 2015 - 16:54 #5
Kan ikke tro at Google ikke kender reglerne, så det er ikke de manglende MX records. Hvordan opsætter du da din mail på Gmail?
Avatar billede yoohan Nybegynder
04. september 2015 - 16:59 #6
Ved at tilføje kontoen efter udførlig guide fra Siteground webhotelet.

Jeg har flere konti jeg trækker, det er første gang det driller.

Jeg er sikker på det har noget med server adressen at gøre, jeg tror fejlen ligger i mail.smarttoilet.dk - der skal bruges noget andet...

/Jan
Avatar billede iss Novice
04. september 2015 - 17:01 #7
mail.smarttoilet.dk findes ikke, så ja, du skal bruge noget andet. smarttoilet.dk ville jeg bruge.
Avatar billede yoohan Nybegynder
02. januar 2016 - 08:54 #8
Lukkes
Avatar billede iss Novice
02. januar 2016 - 11:30 #9
Velbekomme.