Avatar billede kennethkjaer Praktikant
08. september 2015 - 11:57 Der er 1 kommentar

Ny skærm til SAMSUNG GALAXY S4 I9506 LCD DISPLAY

Hej Rødder
Nogle som kan hjælpe mig med Ebay, skal bruge en ny skærm til en SG S4 samt den yderste ramme, koster 1300 at få skiftet, men har hørt at man kan skaffe den meget billiger på Ebay....

Point til den som linker, en sikker og troværdig leverandør...

Tak Tak
Avatar billede kennethkjaer Praktikant
08. september 2015 - 13:34 #1
Hov... Glemte at skrive at jeg selv vil skifte skærmen og rammen, men et link til stumperne er til gavn....