Avatar billede charley78 Novice
13. september 2015 - 09:15 Der er 3 kommentarer

two way Call recorder der virker - HTC One S

Er her nogen der kan anbefale en call recorder der irker begge veje altså optager i begge ender? Min mobil er en HTC One S.
Avatar billede nopsen Ekspert
13. september 2015 - 15:13 #1
denne virker perfekt begge veje, har selv brugt den i et par år uden problemer.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skvalex.callrecorder
Avatar billede charley78 Novice
13. september 2015 - 21:22 #2
Tak, dejligt at vide at der er noget der virker. Nu er det sådan at den også koster noget, selvom det ikke er meet. jeg håber ikke man abbonerer på den, men betaler een gang for alle og alligevel får mulighed for at opdatere, hvis der findes opdateringer.

Lige nu er jeg ved at afprøve Boldbeast recorder, der måske kan noget, og som er gratis. Vender tilbage!
Avatar billede nopsen Ekspert
13. september 2015 - 21:51 #3
når du køber en app, betaler du for adgang til alle opdateringer fremover, har som skrevet brugt den et par år.