Avatar billede Stenbideren Juniormester
14. oktober 2015 - 17:55 Der er 2 kommentarer

@ tast i bluetooh tastatur

Jeg kan ikke se hvordan jeg finder @ tasten på mit Belkin tastatur til min IPad. Findes der et link/sted hvor jeg kan få forklaring på dette?????

Jeg er 81 så giv mig venligst en simpel forklaring.  med venlig hilsen og tak  Stenbideren
Avatar billede Stenbideren Juniormester
15. oktober 2015 - 16:41 #1
Jeg har fundet ud af at jeg skal bruge

Fn+Alt+Backspace for at få @  på mit bluetooth Belkin tastatur.

Mvh  jens g

Men jeg ved ikke hvordan jeg nu skal slutte dette spørgsmål???
Avatar billede 220661 Ekspert
15. oktober 2015 - 21:45 #2
Du skal markere dit svar og lukke tråden :-)

Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo