Avatar billede pingelingo Novice
17. oktober 2015 - 16:57 Der er 2 kommentarer

Skriveprogram til Lenovo tablet

Hej. Jeg kunne stærkt bruge et skrive program til min lille tablet. Forstået derhen, at det skal bruges til forskellige dokument oprettelser så jeg er ikke interesseret i et fancy program der kan alle mulige ting. Blot som skrift og evt sortering. Venlig hilsen Mimi
Avatar billede jensenjs Juniormester
17. oktober 2015 - 19:59 #1
Der er en officesuite der hedder      Docs To GO
Den har jeg haft e nogle år efterhånden, og lige nu kører den fint på min egen Lenove Tablet.

Det er kompatibelt med Microsoft office dokumenter, så hvis du har nogle af dem på en computer så kan de også bruges på denne app

Du skriver ikke noget fancy, dette er dog fancy, men kun hvis du selv vil, for det er bare at starte den og gå i  gang med den type dokument du ønsker at arbejde med.

Så det er lige til at gå til uden problemer og det er gratis.
Man kan dog købe en premium-key men det behøver d vidst ikke.
Avatar billede pingelingo Novice
17. oktober 2015 - 20:13 #2
Jeg takker mange gange. Vil prøve om jeg kan pille det lille fine program ned....