Avatar billede reneblakoe Juniormester
18. oktober 2015 - 16:42 Der er 3 kommentarer

Billedviser i win 10

Hej.
Jeg har lige installeret win 10 på en af mine venners bærbare pc (Lenovo/ IBM).
Systemet fungerer for såvidt godt nok, men når han skal se billeder, han har gemt i filmapper under det gamle styresystem kommer flg. meddelelse frem:

C:\user\pj\pictures\2011_02_24\img_0514_1. jpg

FJERNPROCEDUREKALD MISLYKKEDES.

Jeg er klar over at øverste linje viser, hvor billedet er gemt på PCen, men hvad betyder FJERN..... og hvad kan jeg gøre for at maskinen kan vise billederne.
Til oplysning skal siges at når jeg højreklikker på et billede og vælger ÅBEN MED.. fungerer alle andre programmer til at åbne billeder med godt nok undtagen programmet BILLEDER.
kan jeg evt. gøre et af de andre programmer til at åbne billedfiler til standard og hvordan gør jeg i givet fald.

mvh
Reneblakoe
Avatar billede poko1 Ekspert
18. oktober 2015 - 18:26 #1
Gå i mappen hvor billederne ligger højre klik på et billede tryk egenskaber tryk på skift og vælg hvilket program du vil bruge
Avatar billede reneblakoe Juniormester
19. oktober 2015 - 08:31 #2
Hej Poko1

Super, det vil jeg gøre.
vender tilbage senere.

mvh
Reneblakoe
Avatar billede amk21 Praktikant
24. juni 2016 - 20:17 #3
Hejsa
Jeg har det samme problem med billedviseren efter opgradering til windows 10
Men som Du skriver her ,det rude med hvilken programme kommer ikke op, kun med en enkelt billede.
Hvilken programme skal bruges til at jeg kunne se alle billedder eksempler i billed mappene
takker