Avatar billede poisen1087 Nybegynder
29. oktober 2015 - 12:00 Der er 4 kommentarer

Hvordan installerer jeg Win-7 på min Pc med Win-10 installeret?

Jeg har opgraderet til win-10 tilbage i juni, hvor jeg ikke havde noget imod det. Det er kun af personlige årsager jeg vil installere win-7 igen.

Men hvordan gør jeg?
De 30 dage som man havde til at nedgradere er gået, og jeg kan ikke umiddelbart finde en måde at åbne "boot-menu", under opstarten af min Pc.

.er :er åben over for alle muligheder,
.og :spørg endelig hvis der er noget du vil vide.
.ps :stavefejl er gratis :)
Avatar billede Uvanga Ekspert
29. oktober 2015 - 13:31 #2
Det må jeg sige, åbne spørgsmål tilbage fra 2011. Der er vist en der lige skal a'jourføre sin konto. Det er jo kun EET klik på faneblad "Indlæg" så ser man alle sine indlæg.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. oktober 2015 - 16:32 #3
Jeg er helt enig i #1 og #2, og kan se jeg har hjulpet dig i andre tråde hvor du heller ikke har vendt tilbage.
Avatar billede Uvanga Ekspert
29. oktober 2015 - 20:42 #4
Jeg synes faktisk det grænser til frækhed, for at sige det mildt. Det er da fint at byde 1120 point når man ikke effekturer det. Du skulle faktisk skamme dig, du udhuler eksperten. Du må forstå at andre bruge tid og kræfter på at hjælpe dig. Altså manglende respons tilbage fra 2011 er uacceptabel!