Avatar billede skarven Nybegynder
31. oktober 2015 - 07:55 Der er 2 kommentarer

Router Yousee

Hej
Jeg har et problem med en hjemmeside der ikke opdaterer sig det er siden webshop.flueopskrifter.dk når jeg kører siden igennem en Netgear C6250 wifi reagerer siden ikke på mine indtastninger indtaster jeg f.eks. 5 og vælger opdatere sker der intet. Kører jeg udenom routeren via mobilt netværk virker siden upåklageligt.
Routeren og netværket er igennem Yousee.
Hjemmesiden er en side min søn har kodet, hjælp ønskes da vi ikke ved om andre Yousee kunder oplever det samme.
God weekend
Avatar billede btp Nybegynder
31. oktober 2015 - 14:03 #1
Hej Skarven

Mit yousee er der ingen problemer med, er det router der sider i dit modem eller en extern router ??.
Avatar billede jensenjs Juniormester
31. oktober 2015 - 20:24 #2
" indtaster jeg f.eks. 5 og vælger opdatere sker der intet" viser kun den side du allerede har.

[Ctrl]+F5 opdaterer hele siden.