Avatar billede timmies Juniormester
05. november 2015 - 11:07 Der er 1 kommentar

Array info fra anden metode

Hej!

Jeg har en ASP.NET side (det gamle ASP.NET). Når side loades, genereres en 2D array ud fra en anden (deffineret) 2D array. Jeg har så en knap som når den trykkes på, skal tjekke om et bestemt element står på en bestemt position i den nye array. Men den funktion som aktiveres når man trykker på knappen kan ikke se array'en.

Hvordan löser jeg det problem?

K
Avatar billede arne_v Ekspert
09. november 2015 - 03:02 #1
Forventer du at nogen kan give en loesning udfra de givne oplysninger?