Avatar billede thomaskramer Juniormester
02. december 2015 - 13:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fetch as google viser forkert kode

Hej Eksperter,

På mit site har jeg for nylig opdaget enkelt mærkværdigheder.

Når jeg googler mit firmanavn, så kommer jeg øverst i de organiske søgeresultater.

Men det er med kinesiske tegn. Kun url står rigtigt.

Jeg har trawlet filerne for malware osv og kan ikke finde noget umiddelbart.

Gik på Googles Webmaster Tools og prøvede "Fetch as Googl" og den viser et helt andet stykke kode end den rigtige kode.

Jeg har prøvet andre user agents og den viser koden korrekt - det er altså kun ved google der er fejl.

Er der nogen derude der har en ide hvad der er galt - jeg er blank

100 Point

thomas
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. december 2015 - 13:13 #1
Hvad hedder din side ?
Avatar billede thomaskramer Juniormester
02. december 2015 - 13:25 #2
Har sendt pb
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
02. december 2015 - 13:30 #3
Et link ville nok være at foretrække, såfremt du endnu ikke har fået løst problemet.
Avatar billede thomaskramer Juniormester
02. december 2015 - 15:17 #4
Det var global.asa den var gal med :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. december 2015 - 07:52 #5
Men spørgsmålet er jo måske lidt, hvordan har de skiftet global.asa i første omgang?
Du har også en index1.php liggende.
Den ser også underlig ud.
Måske du skal gennemgå siden for sikkerhedshuller generelt.

Og et svar