Avatar billede knagen7100 Novice
16. december 2015 - 12:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iTunes kan ikke se iPhone

Jeg skal have taget en backup af min iPhone 6 og har tilsluttet den til min Win 10 computer med iTunes installeret.
Jeg kan ikke finde telefonen i iTunes. Computeren opdager den og jeg kan se den i stifinder under denne computer. Når jeg sætter kabel i iPhonen skriver den også om jeg vil godkende at compueteren får adgang til telefonen, på iPhonen. Det siger jeg selvfølgelig jeg ja til.
Jeg har afinstalleret iTunes og installeret nyeste version. Jeg har prøvet et andet kabel og en anden telefon og lige meget hjælper det.
Er der nogen der har en ide til hvad der går galt?
16. december 2015 - 13:52 #1
Apple har lavet denne vejledning, hvis makværk ikke genkendes at iTunes i Windows:

https://support.apple.com/da-dk/HT204095
Avatar billede knagen7100 Novice
05. januar 2016 - 14:24 #2
Jeg fandt løsningen i guiden. Lig et svar og der er point.
05. januar 2016 - 14:51 #3
OK!