Avatar billede darkwader Juniormester
19. december 2015 - 22:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Programmer er væk i start i windows 10

Hej
Jeg sidder hos en bruger som efter sidste opdatering i mandags oplever følgende.
Bruger oplevede at opdateringen genstartede hele tiden, så brugeren slukkede pc og efterfølgende oplevere bruger følgende.

Programmer dvs word, paint edge osv er væk men hele system administrationen er indtakt og dog

For når man går ind i kontrolpanel der windows 7 brugergrænse falde man får.

Der er "selvfølgelig" ikke noget gendannelses punkt eller nogen gendannelses pind.

Maskinen er en Windows 10 der er opgraderet fra windows 7

Nogen bud på hvad der være gået galt ?

På for hånd tak

Hunter 14
Avatar billede 220661 Ekspert
20. december 2015 - 00:39 #1
Kan man ikke systemgendanne til før opdateringerne kom på computeren?
Avatar billede darkwader Juniormester
20. december 2015 - 01:08 #2
Nej det kan man ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. december 2015 - 09:00 #3
Vil mene du skal have et medie du kan reparere med:
Du burde kunne hente det her:
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10

Inde i indstillinger hvor man også kan se på win update der er også en fane der hedder recovery. Her kan man hvis de 30 dage ikke er gået rulle tilbage til Win 7 og starte forfra. Er denne mulighed ikke til stede bør der også være en mulighed der hedder refresh der gør at Windows geninstalleres, og man bibeholder filer og programmer, samt at man geninstallerer uden man gemmer noget. Til det skal du bruge en dvd eller en usb pind med Win 10.
Avatar billede darkwader Juniormester
20. december 2015 - 14:16 #4
Hej Tak for dit svar.

I dag holder jeg søndag. Så går jeg i gang igen i morgen. Så for du svar det lykkedes
Foreløbig tak for dit input
Avatar billede 220661 Ekspert
20. december 2015 - 17:57 #5
Velbekomme :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2015 - 20:25 #6
Er du kommet videre?
Avatar billede darkwader Juniormester
23. december 2015 - 09:32 #7
Hej
Undskyld. Det har været lidt hektisk de sidste 24 timer :-)

Der var ikke noget af ovenstående der hjælp. Så løsningen blev en reinstallering.

Men da du har gjort en seriøs indsats for hjælpe mig, vil jeg bede dig om at smide et svar, så jeg kan give point for indsatsen

MVH
Hunter 14
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2015 - 10:45 #8
Havde du en win 10 dvd eller brugte du link til at oprette en?
Lægger et svar.
Avatar billede darkwader Juniormester
23. december 2015 - 17:58 #9
Jeg havde en iso fil med win 10 liggende som jeg brændte ned på en disk
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2015 - 00:31 #10
Super :-)
Hopper af her