Avatar billede StepZone Nybegynder
25. december 2015 - 23:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke oprette mapper

Jeg kører med Windows 10 og jeg kan ikke oprette ny mappe eller filer, hverken når jeg højreklikke med musen (kommer ikke frem i menuen) eller hvis jeg klikker op knappen Ny mappe.

Hvorfor kan jeg ikke oprette mapper eller filer, og hvordan ran man rette det ?

Håber en eller anden kan hjælpe for jeg har prøvet i flere dage og har opgivet nu.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2015 - 23:31 #1
Kan du systemgendanne dig tilbage til da det virkede?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2015 - 23:55 #3
Vil mene det er punkt 5 du skal bruge, og følge den vejledning der står nederst på siden.

Som jeg forstår problemet her sker der fejl i registeret ved opdateringer der gør at værdierne ikke passer, og man derfor ikke kan oprette mapper. Registrerings nøglerne er så åbenbart de samme om det er win 7 eller 10 man bruger.
Avatar billede StepZone Nybegynder
26. december 2015 - 01:29 #4
Så virker det mange tak :D
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2015 - 09:18 #5
Velbekomme.
Det var godt. Jeg lægger et svar.