Avatar billede eklund89 Nybegynder
27. december 2015 - 20:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Samsung S4 mini

Hej Eksperter.

Min kæreste havde en samsung S4 mini (i9591) der ud af det blå stoppede med at virke.
LED-indikatorene lyser ikke ved opladning, og den vibrerer ikke når man forsøger at tænde den. Der sker absolut ingenting.

Dog når jeg sætter den til computeren kan jeg høre at den finder den for en stund, (USB IND lyd) og igen som når man kobler den fra.

Har i nogle ideer, eller er den død?
gider ikke bruge penge på et nyt batteri, hvis den alligevel er død.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2015 - 20:18 #1
Avatar billede eklund89 Nybegynder
27. december 2015 - 23:06 #2
den kan ingenting, heller ikke hard reset.
Avatar billede ds12345 Nybegynder
28. december 2015 - 10:47 #3
I så fald kunne det sagtens være batteriet, som du selv foreslår. Kan se, at batterier til denne model koster omkring 100-200 kr. (fra danske forhandlere), men om det er et forsøg værd, kan du kun selv afgøre. Det er jo spild af penge, hvis det viser sig, at der er noget andet galt med den, eller hun alligevel skal ud at købe ny i næste måned.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2015 - 12:11 #4
#3 Skulle den så ikke kunne tænde hvis opladeren blev sat til?

Jeg tror den er mere død end kun batteriet, og ville ikke selv ofre penge på den
Avatar billede ds12345 Nybegynder
28. december 2015 - 12:29 #5
Jo, det har du ret i. Jeg forstod, at den virkede OK ved opladning, men har nok lige læst for hurtigt. :D

Der er uden tvivl noget andet galt end batteriet, ellers var den jo startet ved opladning uanset, om den havde batteri isat eller ej. Som #4 tror jeg også, at du skal ud at hun skal ud at kigge på en ny i stedet.
Avatar billede eklund89 Nybegynder
02. januar 2016 - 15:25 #6
Ja i har jo nok ret.
Det gider vi ikke bruge flere kræfter på. tak for hjælpen
Avatar billede eklund89 Nybegynder
02. januar 2016 - 15:26 #7
kan i forresten hjælpe med at lukke denne?  :D
Avatar billede ds12345 Nybegynder
02. januar 2016 - 15:46 #8
Det var da så lidt
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2016 - 19:06 #9
Velbekomme.
Svar.