Avatar billede Bauz Nybegynder
30. december 2015 - 17:01 Der er 1 løsning

Kan ikke boot windows 10 automatisk mere

Hej Eksperten

Jeg har fået en meget mærkelig problem med min mors pc. Når jeg prøver at starte den, kommer der bare en sort skærm, og der sker intet efter et Samsung ikon i starten. Den vil altså ikke boot fra hardisken automatisk. Hvis jeg trykker F10 og vælger at den skal boote fra hardisken er der ingen problem. (Faktisk kan jeg vælge at boote fra DVD-drevet uden nogle cd/dvd'er og den starter stadigvæk Windows op)

Jeg har været inde i BIOS og set, hvordan prioteringen er, og her er hardisken sat først og CD/DVD drevet sat efter. Jeg har prøvet at disable DVD-drevet uden held. Derefter har jeg prøver at lave en startreperation uden held. Så har jeg prøvet at geninstallere windows, men det har dog ikke ændret noget som helst.

Hvad kan man gøre nu? Synes det er meget mærkeligt.

MVH Claus Hansen
Godt nytår
Avatar billede Bauz Nybegynder
30. december 2015 - 17:03 #1
Denne skal slettes, da jeg har lavet dobbelt post