Avatar billede jacobboy Nybegynder
02. januar 2016 - 20:34 Der er 2 kommentarer

Pc vil ikke starte efter afbrydning

Jeg står i den situation at strømmen røg til min (lidt ældre) stationær før idag, og når jeg prøver at tænde den kommer den med en bip kode hvorefter den genstarter og åbner BIOS halvt også genstarter den igen og begynder på bip koden igen.... Og det fortsætter i den rækkefølge indtil jeg afbryder strømmen.
Jeg har prøvet at tage rammene, CMOS, harddisken og grafikkortet ud og i igen og jeg har tjekket nogle forskellige ledninger om der kommer strøm fra strømforsyngingen og ud : /
Har i nogle forslag til hvad der kan være galt? Jeg har fået af vide at det højst sandsynlig er rammene der er døde, men har ikke lige nogle andre ram jeg kan teste det med... Eller skal jeg gå til en computer forretning og spørge om hvad den bip kode betyder??
Håber i kan hjælpe :)

Bundkort: Gigabyte GA-Z77-DS3H
Processor: Intel Core I5-3570 4x3,4Ghz
Ram: DDR3-1866 Kingston 4GB HyperX PnP
Grafikkort: Nvidia GTX 560 s-eDITION 1GB DDR5
Strømforsygning: PSU Inter-Tech 700w Gaming
Avatar billede jacobboy Nybegynder
02. januar 2016 - 20:37 #1
Fik lige lavet en video så det er nemmere at se...
https://youtu.be/gF7AYDc4f80
Avatar billede poko1 Ekspert
03. januar 2016 - 00:03 #2