Avatar billede Zeebaah Praktikant
11. januar 2016 - 14:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

'VR skærm' uden gyro.

Hej jeg er ved at lave et program med unity hvor jeg har brug for at op mod 5 skal kunne se det på engang. har været i gang med Oculus rift, men er kommet til et punkt hvor jeg har fundet ud af at de jo ikke alle kan 'styre' mit kamera ved hjælp af gyroen i headsættet.

Derfor leder jeg nu efter en skærm som er i et headsæt, men uden at det kan andet end en skærm.

Er der nogen af jer der kan hjælpe?
Avatar billede Zeebaah Praktikant
20. januar 2016 - 14:08 #1
Lader ikke til at nogen kender til noget.
Giver til mandag (25. Jan) ellers lukker jeg tråden.
Avatar billede Zeebaah Praktikant
26. januar 2016 - 11:10 #2
lukker tråden nu.