Avatar billede dantyr Juniormester
19. januar 2016 - 08:22 Der er 2 kommentarer

Hvor meget kan jeg nå på en dag

Jeg har en arbejdstid der er fra 21:35 til 6:15.
Jeg har pause 23:00-23:10,0:40-1:00,2:00-2:10 samt 3:30-3:45.
Jeg har nogle elementer der tager 2:30 time at komme i gennem produktionen.
Der er både dag og nathold så tiden der er tilbage når vi møder ind er forskellig.
Jeg vil gerne har et felt hvor jeg skriver hvad takttiden står på når vi starter og så skal den selv regne ud hvad den vil stå på kl 6:15 når vi er færdig hvor den trækker pauser fra. Håber i forstår hvad jeg mener
Avatar billede Mads32 Ekspert
17. februar 2016 - 22:40 #1
Hej dantyr

Jeg har prøvet at forstå dit oplæg.

Jeg har lavet en opstilling som måske er det du søger. Det kan ikke forklares med få ord; men er du interesseret, kan du sende din mail adrese til mig , så vil jeg sende det jeg har lavet

Min Mail er

jem.varde@gmail.com
Avatar billede dantyr Juniormester
29. oktober 2016 - 03:03 #2
Ahhhhh min mails fra siden var kommet i spam derfor har jeg ikke set den ..... Undskyld jeg ikke fik svaret....
Jeg fik ikke uddybet nok så opretter lige en ny