Avatar billede chr_dk8270 Novice
23. januar 2016 - 12:46 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Access-databaseprogrammets arbejdsgruppeoplysningsfil kan ikke åbnes

Ved opdaterering af Access til udgave 2016 (på Windows 10) får jeg den ovennævnte fejlmelding.
Programmet virker af samme grund ikke.
Der er tale om en bærbar computer, mens Access - jeg har 5 licenser - fungerer fint på en stationær også med Windows 10, og hvor jeg også har opdateret til Access 2016
Avatar billede petersen7913 Forsker
26. januar 2016 - 10:19 #1
Det må være en Dansk niveau 3 test LOL
Avatar billede chr_dk8270 Novice
23. marts 2016 - 10:57 #2
Jeg har end ikke efter 4 timers telefonkonsultation fra en ellers meget kvalificeret medarbejder fra Microsoft fået svar på mit spørgsmål, og indtil videre er Access ubrugeligt på min bærbare computer.
Men hvordan i alverden får jer lukket denne tråd?
Mærkeligt, at nogle funktioner skal være så skjulte - lige som i Windows - så det næsten er umuligt for almindelige brugere af finde dem.
Altså: Hvordan lukker jeg denne tråd?????
Avatar billede terry Ekspert
23. marts 2016 - 11:58 #3
You can close by accepting one of the answers given, which at the moment is only your own.
Avatar billede terry Ekspert
25. april 2016 - 09:42 #4
.