Avatar billede todd24 Nybegynder
24. januar 2016 - 17:55 Der er 5 kommentarer

SSD adapter

jeg har monteret en samsung ssd i min lenovo k450 computer, problemet er bare at min computer er screwless design så man skal klikke harddisken fast på en plastik bracket som man så klikker ind i computeren.. og den passer kun til 3.5" harddiske.. så jeg har købt en adapter som passer til min ssd.. men adapteren passer ikke ind i den plastik bracket som man skal klikke ind i computeren.. så det er blevet lidt af et puslespil.. nogle gode forslag?
Avatar billede poko1 Ekspert
24. januar 2016 - 20:56 #1
Har haft samme problem g ved hjælp af en gammel ATA Disk løste jegproblemet
http://web.gratisupload.dk/f/8uy6zxveji/
Avatar billede todd24 Nybegynder
25. januar 2016 - 13:55 #2
Avatar billede todd24 Nybegynder
25. januar 2016 - 13:56 #3
#1 det er også sådan en jeg har købt, men skruehullerne passer slet ikke til min harddisk bracket..
Avatar billede poko1 Ekspert
25. januar 2016 - 18:42 #4
Du kunne måske lave noget i denne retning?
http://peecee.dk/upload/view/456422
Avatar billede todd24 Nybegynder
10. februar 2016 - 10:12 #5
#4 jeg vil helst have noget færdigsamlet som man kan købe..