Avatar billede gunnarbakgear Nybegynder
28. januar 2016 - 21:50 Der er 4 kommentarer

Plex på ds216

Hej
jeg har fået en synology ds216 som jeg gerne vil installere plex på.
Men den ligger ikke i pakkecenteret, så hvordan gør jeg det. Har tidligere set at det kunne gøres ved hjælp af nogle triks.
På forhånd tak
Avatar billede Hagg Nybegynder
29. januar 2016 - 09:23 #1
Jeg har en DS215 hvor plex klienten er installeret fra store, er du sikker på at du ikke mangler en DSM opdatering?

Jeg kører med vers. 5.2-5644 Update 3

/Daniel
Avatar billede gunnarbakgear Nybegynder
29. januar 2016 - 09:46 #2
Hej. Min kører med DSM 5.2-5644 Update 3 også men den er ikke i pakkecenter. Lidt underligt når den kan fåes til ds216se, og har læst mig frem til at man på tidligere modeller har kunne installere den på en anden måde.
Avatar billede Blueeyez Mester
29. januar 2016 - 20:13 #3
du kan os streame dine film over webdav som er indbygget i nas servere..
Avatar billede gunnarbakgear Nybegynder
29. januar 2016 - 23:15 #4
Grunden til plex har første valg er at vores tv har det som app indbygget