Avatar billede bamseurt Praktikant
29. januar 2016 - 21:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bedre Facebook app

Jeg er ved at være rigtig træt af at man skal gå ind på computeren hver gang at man vil søge i en Facebook gruppe. Findes der ikke en bedre app som gør at man fra mobilen kan gå ind i en facebook gruppe og så søge f.eks. efter et medlem i en gruppe?
Avatar billede Blueeyez Mester
29. januar 2016 - 22:19 #1
klik dig ind i gruppen, klik på oplysninger og derefter medlemmer.. derfra kan du søge (ihvertfald på iphone)
Avatar billede bamseurt Praktikant
30. januar 2016 - 08:51 #2
Jeg har en iPhone og man kan ikke gøre det du beskriver, med mindre at du har en anden app end den jeg har.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. januar 2016 - 09:02 #3
Vrøvl, selvfølgelig kan du det: Gør som han skriver:

Gå ind i din gruppeoversigt - vælg gruppe - vælg "Oplysninger" - vælg "Medlemmer" - søg i feltet øverst.
Avatar billede bamseurt Praktikant
30. januar 2016 - 09:21 #4
Det hjælper ikke noget at beskrive det hele igen, når jeg siger at det ikke fungerer sådan på min mobil. Jeg åbner appen, går ind i gruppen, går ind under medlemmer og så kan jeg vælge at tilføje medlemmer, men intet andet
Avatar billede Blueeyez Mester
30. januar 2016 - 12:47 #5
#4 Hvilken app bruger du? Jeg bruger facebook og har os iphone...

Du klikker dig ind på gurppen, klikker på oplysninger og derefter medlemmer. Ellers bruger du en anden app eller forældet IOS version..
Avatar billede bamseurt Praktikant
30. januar 2016 - 14:07 #6
Jeg har opdateret appen og nu virker den. Har den ellers ikke gjort alle de andre gange jeg har opdateret den
Avatar billede Blueeyez Mester
30. januar 2016 - 18:28 #7
så får du lige et svar herfra ;)