Avatar billede madseksperten Nybegynder
03. februar 2016 - 22:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lave menuknapper synlig når man er logget ind

Hejsa.

Jeg er godt nok lidt i tvivl om noget. Jeg har en index side, hvor man kan oprette sig som bruger. I navigationsbaren har jeg nogle knapper, som først skal være synlige når man er logget ind. Mit login virker helt fint.

Men jeg er virkelig i tvivl om hvordan jeg kan lave det. Jeg henter min navigations bar på min indexside via

<?php require 'nav.php' ?>

Jeg sidder og overvejer nu om jeg simplethen skal lave en <?php require 'nav_1.php' ?>, som jeg kan hente på alle de sider, når en bruger er logget ind.

Men tænker det vel ikke er særlig pæn kode at lave. Er der nogle som har nogle råd eller tutorials jeg kunne se lidt på. Er det meget dumt at gøre på overstående måde?

mvh Mads
Avatar billede madseksperten Nybegynder
03. februar 2016 - 23:49 #1
hsr fundet ud af det :)
04. februar 2016 - 05:17 #2
Hvilken løsning brugte du så?  Måske andre brugere har tilsvarende problemer.