Avatar billede mogens8000 Seniormester
28. februar 2016 - 16:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Langsom menu skift

Hej

Mit website  som er ved at blive bygget har meget langsom menu skift
ca 5 secunder når man trykker på den næste link. sitet har mange
php sider. Jeg har koblet woocommerce af så faldt loadtid fra 8 sec til 450 m sec. men menuskift  tiderne er det samme med 5 sec.

Kan nogen give en ide om hvor der skal sættes ind.

Hilsen Fra Mogens
Avatar billede arne_v Ekspert
28. februar 2016 - 17:29 #1
Der er ikke noget i ovenstaaende som giver os mulighed for at komme med nogle forslag.

Vi kan ikke engang sige med sikkerhed om der er Java involveret eller du har valgt forkert kategori og det skulle have vaeret i JavaScript kategorien.
Avatar billede mogens8000 Seniormester
28. februar 2016 - 17:59 #2
Hej der er både php java og html involveret
må nok sige at jeg ikke rigtig kan give dig nærmere svar

<a href="https://date.zone/my-membership/select-membership/" class="menu-item menu-item-type-post_type menu-item-object-page main-menu-link">Join us</a>

Sådan ser en af menuerne ud
class er CCS1 står i højre side af skærmen

Hilsen fra Mogens
Avatar billede arne_v Ekspert
28. februar 2016 - 18:13 #3
Jeg bliver mere og mere overbevist om at der ikke er noget Java involveret.

Det ligner noget WordPress baseret.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. februar 2016 - 18:14 #4
HTML validerer ioevrigt ikke.

Og det engelske kunne ogsaa godt bruge en korrekturlaesning.
Avatar billede mogens8000 Seniormester
02. marts 2016 - 13:09 #5
Hej

Tak for svar

jeg vil prøve om minify ikke hjælper.
Jeg har også set at html ikke validerer heller ikke ccs.
men har ikke expertisen til en så stor omgang rettelser.
Jeg har kun fået sammensat plugins i wordpress af web bereau.