Avatar billede di-ana Mester
28. februar 2016 - 17:33 Der er 11 kommentarer

MIN PROFIL VAR PLUDSELIG SLETTET...

hej
jeg blev nødt til at oprette en ny profil herinde på eksperten.dk
og bruge min gmail-adr. istedetfor min webmail-adr.
jeg kunne ikke logge ind med min normale mail-adresse samt
mit normale password
mit sædv.brugernavn er jegerdiana.
håber 220661 ser det her sp.mål.
samt at repox ser det
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2016 - 18:42 #1
Har du ikke selv nedlagt din profil "jeg er dina ... eller sådan noget. Den stod som nedlagt profil.
Avatar billede di-ana Mester
28. februar 2016 - 18:55 #2
nej - jeg nedlagde den ikke selv - i rigtig mange mange år fik jeg tilnavnet "nedlagt brugerprofil" og jeg ku`ikke få det efternavn slettet.
så min tidl. profil (indtil i går og hele tiden forudfor havde det efternavn).
og nu skete der jo så noget i går - kontaktede coadmin og repox el. noget lignende) for at få slettet et sp.mål og det er så den sletning som er mundet ud i det her.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 23:41 #3
Den er ikke slettet og der er fuld tilgang til profilen:
http://www.eksperten.dk/profil/jegerdiana
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2016 - 16:06 #4
jeg fik hjælp af CoAdmin - han løste problemet for mig
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2016 - 16:08 #5
jeg kan ikke afslutte sp.målet - har markeret mit eget svar men der kommer ikke noget "accept"-skilt frem...
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2016 - 16:26 #6
Det var godt.
Kan dette svar lukke tråden?
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2016 - 17:32 #7
#6
nej er nøjagtigt det samme - når jeg markerer din besked-text kommer der ikke noget "accept"-skilt frem. og det er aldrig sket før...
hvornår tror du at alle mine profil-fejl går i sigselv igen?
svar udbedes...?
er da helt fantastisk...?
Avatar billede store-morten Ekspert
14. marts 2016 - 17:36 #8
jegerdiana profilen kan ikke afslutte sp.målet, som er oprettet af di-ana profilen
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2016 - 17:51 #9
#8 Selvfølgelig. Det så jeg ikke lige da jeg postede.
Det skal lukkes derfra :-)

#7 Kan du ikke logge på di-ana profil, så bare lad tråden være. Der er ikke nogen der brokker sig over det.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2016 - 20:00 #10
#9
er bare så ked af det nu fordi jeg ikke kan acceptere dit svar (har prøvet mange gange nu. - fatter ikke hvorfor jeg stadigvæk har problems med experten.dk
er noget rigtigt roderi. er godtnok selv et rode-hoved men altså ikke i.r.t. experten - kun herhjemme......
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2016 - 20:04 #11
Det er der måske ikke noget at gøre ved.
For at lukke tråden skal du logge på den midlertidige di-ana profilen med den kode der var til denne. Kun den vej kan du lukke tråden.