Avatar billede di-ana Mester
28. februar 2016 - 17:41 Der er 20 kommentarer

kunne ikke logge ind på eksperten.dk

jeg havde problemer i går og kan nu ikke logge ind med min sædv. mail-adresse og mit sædv. password.
så har ligenu oprettet denne her nye profil fra en anden mail-adresse jeg har.
HÅBER AT 220661
samt
repox
læser det her sp.mål
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2016 - 17:45 #1
Du kan jo sende 220661 en intern mail, ifald han er midlertid forsvundet i familiens skød :-)
Avatar billede di-ana Mester
28. februar 2016 - 17:55 #2
#1
har jeg lige gjort.
OG NU SIDDER JEG BARE HER SOM EN NYFØDT BABY...
jeg mgl. jo alle mine indlæg og dermed alle min fine svar omkring div. problems.
er nærmest det samme som en genindlæsning af Windows.
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2016 - 18:02 #3
Nå så galt er det jo ikke:-) Du kan da altid se dine tidligere spørgsmål:http://www.eksperten.dk/list/deltaget/jegerdiana
Avatar billede di-ana Mester
28. februar 2016 - 18:13 #4
#3
nå - tusind tak for det link.
men jeg vil jo gerne ha`min gamle profil tilbage.
er jo nærmest som at blive "forladt."
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2016 - 18:33 #5
Ok, men så er der jo kun admin, hvis der da er nogen. Hvis repox er holdt op, er der nok ingen som gider beskæftige sig med det.
Men du kan jo prøve, og held og lykke med det.
Avatar billede di-ana Mester
28. februar 2016 - 18:35 #6
#5
hvad mener du med "admin" - hvor finder jeg ham henne???
Avatar billede store-morten Ekspert
28. februar 2016 - 19:12 #7
"jeg havde problemer i går og kan nu ikke logge ind med min sædv. mail-adresse og mit sædv. password."

Skiftede du ikke password igår?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 20:34 #8
Hej.
Har haft min familie på besøg, så jeg har ikke være på før nu.
Jeg Har IKKE bedt ham om at slette din profil. Jeg har skrevet til dig internt med et link til repox og min korrespondance, og håber du kan se der at jeg ikke har bedt om at din profil blev redigeret
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 21:59 #9
Har fået besked fra repox at han har kontaktet dig vedr. din profil, så har du problemer nu, må du tage den med ham.

Jeg har IKKE bedt ham om at slette din gamle profil,kun fjerne de to ting jeg beskrev i den interne mail du fik. Din gamle profil er ikke slettet. Du kan sagtens gå ind i den og se dine gamle indlæg.

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/jegerdiana

Havde jeg dog for pokker ladet tråden være som den var. Så var jeg ikke havnet i dette roderi :-(

Gjorde det kun fordi jeg så du havde dummet dig noget så forfærdeligt.
Det fik jeg ikke noget godt ud af.
Er i dag blevet tæppebombet efterfølgende med en masse interne mails, jeg ikke kan gøre noget ved. Nej det var IKKE umagen værd.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 22:13 #10
Har skrevet til internt på din nye profil, og lukker historien her.
Avatar billede Slettet bruger
29. februar 2016 - 01:04 #11
#6
Du har allerede fundet han, det er repox :-)
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2016 - 16:10 #12
jeg fik hjælp af CoAdmin som løste problemet...
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2016 - 16:13 #13
# 10
læg lige et svar så jeg kan afslutte sp.målet - skrev selv et svar men når jeg markerer det så kommer der ikke noget "accept"-skilt frem.
vær sød af svare så jeg kan afslutte sp.målet...
Avatar billede store-morten Ekspert
14. marts 2016 - 17:42 #14
jegerdiana profilen kan ikke afslutte sp.målet, som er oprettet af di-ana profilen
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2016 - 20:05 #15
#14
du har helt ret - sidste gang jeg havde problems herinde slettede jeg min profil jegerdiana og oprettede så en ny: di-ana.
men så trådte over-administratoren til og jeg fik min gl. profil op at stå igen. er helt garanteret derfor.
HVA`GØR JEG SÅ?????????? får hele tiden besked på, at jeg har "åbne sp.mål"???
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2016 - 20:11 #16
#14
så du bedes lægge et svar her så jeg kan gi`dig points og jeg kan afslutte sp.målet. er da bare noget forvirret "noget"...
troede jeg havde fået en virus og så er det migselv som er virussen - tør sørme da ikke vise mig herinde mere...?
men nu har jeg da en forklaring på hvorfor jeg ikke kan afslutte de sp.mål. TAK FOR DET.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2016 - 20:15 #17
#14
ok - kan godt se, at det ikke kan lade sig gøre. undskyld - men det her gør mig altså forvirret...
Avatar billede store-morten Ekspert
14. marts 2016 - 23:01 #18
Dette spørgsmål har du oprette med di-ana profilen.
Log på din di-ana profil, så kan du lukke de 2 spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2016 - 01:34 #19
ping
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2016 - 01:36 #20
#18
jeg kan ikke logge på min di-ana profil